Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) Na zdraví s.r.o., právnické osoby podnikající dle živnostenského zákona nezapsané v obchodním rejstříku, se sídlem Kaplířova 623, 41117 Libochovice, IČO: 08619972 (dále jen „poskytovatel“), upravují v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemné právní závazkové vztahy vzniklé v souvislosti nebo na základě nabízených služeb (dále jen „služby“) mezi poskytovatelem služeb a objednavatelem poskytovaných služeb (dále jen „zákazník“) prostřednictvím nákupu dárkového poukazu nebo telefonickém objednáním.
Poskytovatel provozuje služby na základě platného živnostenského oprávnění pro předměty podnikání:
Služby jsou poskytovány na provozovně Studio Posh, se sídlem Masarykova 794/67, 41201 Litoměřice (dále jen „provozovna nebo Studio“), tel. +420 601 551 535, e-mail: studio.posh@seznam.cz.
Nákupem dárkového poukazu poskytovatele nebo telefonickým, osobním či elektronickým objednáním služeb poskytovatele je mezi stranami uzavřena smlouva (jinak než písemně) o poskytování služeb (dále jen „smlouva“). Smlouva je uzavřena na dobu určitou tj. na dobu uvedenou na dárkovém poukazu nebo dohodnutou v rámci telefonické či osobní objednávky služby.
Smlouvu uzavřenou v souladu s článkem 1.2. tvoří vždy i tyto VOP, Ceník služeb (dále jen „Ceník“) a Popis jednotlivých služeb. VOP, Ceník a Popis jednotlivých služeb jsou k dispozici v provozovně poskytovatele a na jeho webových stránkách www.studioposh.cz.
Uzavřením smlouvy zákazník potvrzuje svůj souhlas a seznámení se s těmito VOP, Ceníkem a popisem jednotlivých služeb.
V případě rozporu mezi VOP, Ceníkem a popisem jednotlivých služeb platí uvedené pořadí přednosti:
což však nebrání stranám dohodnout se jinak.
Poskytovatel nabízí a poskytuje tyto základní služby:
Jednotlivé, poskytované služby jsou dále upraveny v popisu poskytovaných služeb na webových stránkách. Zákazník je současně při objednávání konkrétní služby informován poskytovatelem o možných se službou souvisejících indikacích a kontraindikacích, o případných zdravotních rizicích a o způsobu provedení služby. Pokud se následně rozhodne služby poskytovatele akceptovat, dává tím zákazník poskytovateli svůj svobodný informovaný souhlas s provedením služby.
Termín poskytnutí služby je nutno předem osobně, telefonicky či elektronicky dohodnout a zarezervovat.
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v zarezervovaném termínu dostavit k poskytnutí služby, je nutné o tom informovat nejpozději do 24 hodin před termínem provedení služby poskytovatele. Pozdější přeobjednání je považováno za absenci zákazníka.
Prostory Studia nejsou pro zákazníky přístupné v libovolnou dobu. V případě předčasného příchodu může být zákazníkovi umožněn vstup do čekárny (recepce) Studia, ovšem pouze za předpokladu, že se aktuálně personál nevěnuje jiným zákazníkům.
Z těchto důvodů se doporučuje dostavit k provedení služby cca 10 min před rezervovaným termínem !!!
Dostaví-li se zákazník se zpožděním do 15 minut od rezervovaného termínu, bude služba provedena ve zkráceném termínu s jejím ukončením v původně stanoveném čase, úhrada za objednané služby zůstává v plné výši dle platného Ceníku. Pokud je zákazník s příchodem opožděn o více jak 15 minut, je tato skutečnost považována za absenci zákazníka.
Za absenci zákazníka se považuje jeho pozdní příchod za účelem poskytnutí služby delší, jak 15 minut po dohodnutém termínu služby nebo nedostavení se v zarezervovaném termínu do Studia k poskytnutí objednaných služeb. V případě absence zákazníka bude po tomto požadována celá úhrada za jím objednané služby dle platného Ceníku, při úhradě služby dárkovým poukazem bude považována příslušná služba za provedenou. Pokud zákazník včas nezruší rezervaci nebo se cela nedostaví k provedení služby, při další návštěvě mu bude z jeho zavinění neprovedená objednaná služba přičtena k aktuální úhradě v plné výši dle Ceníku.
Poskytovatel může odmítnout provedení služby, pokud se zákazník dostaví k provedení příslušné služby:
Poskytovatel nemá odborné znalosti a speciální dovednosti pro poskytování svých služeb osobám se zdravotním postižením, z těchto důvodů nelze takovým osobám služby poskytnout.
Poskytovatel může předčasně ukončit poskytování služby, pokud se v průběhu poskytování služby u zákazníka:
Zákazníka může doprovázet pouze jedna osoba starší 18 let, zákazníkovi ve věku do 15 let bude poskytnuta služba pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti zákonného zástupce. Studio není přizpůsobeno na přítomnost dětí a zvířat. Studio nemá zřízeny bezbariérové zóny pro pohyb osob na invalidním vozíku. V provozovně není prostor k odkládání cyklistických kol.
Po ukončení poskytování služeb musí každý jednotlivý zákazník opustit prostory provozovny do 15 minut.
K odkládání osobních věcí a cenností slouží „převlékárna“, jedná se o místnost, kde se zákazník připraví k provedení služby (převlékne a z těla sejme šperky a ozdobné předměty, či jinak připraví dle pokynů poskytovatele). Čekárna není prostorem pro odkládání osobních věcí zákazníků.
Znění VOP, Popis jednotlivých služeb a Ceník může poskytovatel měnit či doplňovat.
Cena za poskytované služby se řídí platným Ceníkem poskytovatele, který je přístupný k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách poskytovatele www.studioposh.cz.
Platba za poskytnuté služby je splatná jednorázově v hotovosti, nebo platebními kartami po jejím absolvování v provozovně poskytovatele. Po dohodě lze provést úhradu též převodem na účty poskytovatele KB č.: 115- 321 223 0207/0100, Moneta Money Bank č.: 232051122/0600 s tím, že platba musí být připsána na účet nejpozději v objednaný den před sjednaným termínem provedení služby. Na základě písemné objednávky zaměstnavatele, lze vystavit fakturu za provedené služby.
Úhradou dárkového poukazu je provedeno předplacení konkrétní služby na tomto poukazu uvedené, musí být předložen před poskytnutím služby při úhradě.
Dárková poukázka není směnitelná za hotovost a nelze ji vrátit ani započíst.
Dárkový poukaz lze objednat telefonicky či osobně v libovolných hodnotách a použít jej na úhradu jakékoli služby uvedené v nabídce poskytovaných služeb. Dárkový poukaz je přenositelný na jinou osobu, není dovoleno jej kopírovat či jinak upravovat!
Dárkový poukaz obsahuje zejména údaje o:
Po uplynutí časové lhůty uvedené na dárkovém poukazu tento neuplatněný poukaz bez náhrady propadá a nelze jej již uplatnit za účelem úhrady poskytnutých služeb.
Služby uvedené na dárkovém poukazu je jeho vlastník povinen telefonicky, osobně nebo e-mailem v dostatečném předstihu rezervovat u poskytovatele služeb.
Zarezervovaný dárkový poukaz lze přeobjednat nejpozději do 24 hodin před termínem poskytnutí služby, v opačném případě se hodnota objednané služby bez náhrady odečte z ceny příslušného dárkového poukazu, případně se má zato, že byl vyčerpán celý.
Dárkový poukaz je platný, pokud není vyčerpána jeho finanční hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti (půl roku od data vydání). Zarezervování služby musí být nejpozději 14 dnů před koncem platnosti dárkového poukazu.
V souladu s ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů je poskytovatel správcem osobních údajů.
Správce zpracovává osobní údaje svých zákazníků z důvodu plnění smlouvy, kdy se jedná zejména o identifikační a kontaktní údaje jednotlivých zákazníků (jméno, příjmení, kontaktní telefonní číslo a e-mail).
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi poskytovatelem (správcem) a zákazníkem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů vyplývajících. Osobní údaje jsou uloženy v šanonu v písemné podobě v uzamčeném trezoru.
Subjekty osobních údajů mají právo na:
Osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám ani předávány k dalšímu zpracování, včetně automatických marketingových operací. Přístup k osobním údajům má pouze správce.
Reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník poskytovateli bezodkladně písemně oznámit na adrese provozovny a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služby.
Reklamaci zakoupeného výrobku uplatní zákazník v provozovně poskytovatele neprodleně po zjištění vady.
Smlouva je ukončena
Smluvní vztahy mezi stranami se řídí platným právním řádem České republiky.
VOP jsou účinné od 1. 5. 2019